پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
دانش آموزان و اساتید هنرستان عباسپور گناباد با تقدیم گل از زحمات پرسنل مرکز رشدفناوری گناباد تقدیر کردند

تقدیر از مرکز رشد فناوری گناباد

دانش آموزان و اساتید هنرستان عباسپور گناباد با تقدیم گل از زحمات پرسنل مرکز رشدفناوری گناباد تقدیر کردند

- 1402/09/06

دانش آموزان پایه 11 و 12 و اساتید هنرستان عباسپور گناباد با حضور در مرکز رشد فناوری با اهدای گل و تبریک هفته پژوهش از پرسنل مرکز رشد فناوری گناباد تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و  فناوری خراسان  و به نقل از روابط عمومی مرکز رشد فناوری گناباد،دانش آموزان هنرستان عباسپور گناباد قبل از شروع هفته پژوهش میهمان مرکز رشد فناوری بودند.
در این دیدار مهندس مجتبی زمانی استاد هنرستان عباسپور گناباد و عضو انجمن رباتیک شهرستان گناباد در ابتدای جلسه و بازدید دانش آموزان پایه های 11 و 12 رشته مکاترونیک در خصوص مرکز رشدفناوری گناباد توضیحاتی ارائه داد.
وی افزود چند سال قبل برای شروع مرکز رشد اقدامات خیلی خوبی انجام شد و حضور این مرکز در شهرستان گناباد بسیار قابل تحسین است.
مهندس زمانی گفت:مرکز رشد فناوری گناباد در خصوص پژوهش و نوآوری ها بسیار فعال و پویا بوده و این هفته را به مهندس تقوی و همکاران ایشان تبریک میگوییم .
در ادامه مهندس خواجه پور معاون هنرستان و مهندس زمانی استاد هنرستان عباسپور با تقدیم گل از زحمات پرسنل مرکز رشد فناوری تقدیر نمودند.
مهندس تقوی رئیس مرکز رشد فناوری گناباد نیز در این جلسه از دانش آموزان خواست علاقمندی ها و شغل آینده ای که دوست دارند را اعلام کرده و به معرفی خدمات مختلف مرکز رشد و معرفی شرکت های مرتبط با علاقه دانش آموزان پرداخت.
مهندس تقوی گفت: فضای تولید، تسهیلات نقدی یا بلاعوض و آموزش های مختلف، مشاوره ها و هماهنگی تفاهم نامه ای بین ادارات از جمله برنامه های مرکز رشد فناوری گناباد است.
همچنین خانم مهندس جوادی کارشناس مرکز در جلسه آموزشی در خصوص ارائه آسانسوری توضیحاتی ارایه داد.
در ادامه دانش آموزان هنرستان عباسپور گناباد از شرکت های مستقر در مرکز رشد فناوری بازدید کردند.
پایان بخش بازدید یک روزه دانش آموزان، جلسه آموزشی دکتر احسان در خصوص  خلاقیت و تکنیک های افزایش آن و آزمایشات در حوزه فیزیک بود .
یاد آور می شود دانش آموزان حاضر در این بازدید رشته مکاترونیک بوده و برخی از دانش آموزان در مسابقات مختلف شهرستانی و استانی مقام های مختلفی در زمینه رباتیک و غیره کسب کرده اند.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.